سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 92/5/21 | 11:41 صبح | نویسنده : سید ناصرامینی

از بشارتهای نزدیک به ظهور ::: مرگ عبدالله پادشاه عربستان

 


امام صادق (ع) می فرمایند: هرکس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند، من ظهور قائم (عج) را برای او ضمانت میکنم. وقتیکه عبدالله درگذشت مردم برای حکومت به کسی توافق نمیکنند و فروانروائی های چند ساله پایان یافته و حکومتهای چندماهه و چند روزه فرا میرسد. چندان طول نمیکشد تا حکومت بدست صاحب اصلی اش حضرت حجت برسد. انشاءالله

منابع:

روزگار رهائی ص 919

عصر ظهور علی کورانی ص 292

مهدی منتظر شیخ جواد خراسانی ص 188

بحارالانوار جلد 52 ص 210

ترجمه 13بحار علی دوانی ص 985

غیبت شیخ طوسی ص 271

الامام المهدی ص 230

بشارة الاسلام ص 122

نوائب الدهور و علائم الظهور جلد 3 ص 7

 توضیح:

اینکه امام فرموده فرمانروائی های چند ساله به اتمام می رسد و هفته ای و چند روزه میشود یعنی اینکه تا اکنون هرکس از فرزندان عبدالعزیز یعنی پادشاهان عربستان به حکومت میرسیدند یک عمر حکومت می کردند ولی در بعد از عبدالله کسی که به حکومت میرسد یک ماه بیشتر دوام نمی آورد و کشته میشود. کس دیگر که سره کار می اید یک هفته هم دوام نمی آورد تا اینکه طرف را تا صبح نصب می کنند ولی تا شب کشته میشود تا حکومت بدست خوده حضرت اداره شود.

آنچه را که امام صادق (ع) فرموده آثارش از همین اکنون که هنوز عبدالله زنده است:

1- در روزنامه خراسان سه شنبه 29 بهمن 87 بخوانید. کودتای آرام در عربستان سعودی نمایان است.

بحران جانشینی درعربستان سعودی و ...

2- در روزنامه خراسان 30 آبان 89 بخوانید : وخامت حال پادشاه سعودی وبحران جانشینی در عربستان

3- در روزنامه خراسان 4 تیر 90 بخوانید: جنگ قدرت شاهزاده های آل سعود

4- خلاصه با توجه به اینکه هم پادشاه عربستان و هم ولیعهدش برادرش هنوز زنده اند و هرچند که هردو مریض هستند و نفسهای آخر را می کشند، 600 شاهزاده از خانه آل سعود ادّعای پادشاه شدن را دارند!!


رسول اکرم (ص) : مردی در حجاز حکومت خواهد کرد که اسمش چون اسم حیوان است. هنگامیکه او را از دور ببینی، تصوّر میکنی که در چشمش کژی (انحراف) است ولی وقتیکه به او نزدیک می شوی در چشمش چیزی دیده نمیشود. بعد از او برادرش که نامش عبدالله است به خلافت می رسد.

پیامبر 3 مرتبه فرمودند: وای بر شیعه ما از او.... خبر مرگش را به من بشارت دهید تا من ظهور حجت را بشما بشارت دهم.

منابع :

1- کتاب مائتان و خمسون علامة حتی ظهور المهدی (عج):

تألیف سید محمّد علی

طباطبائی حسنی ناشر مؤسّسه ابلاغ بیروت

چاپ دوم 1425 قمری ص 122 - 2004 میلادی

2- کتاب مسند احمد بن حنبل

توضیح:

فَهَد برادر امیرعبدالله بود که قبل از او حکومت می کرد. فهد در عربی یعنی یوزپلنگ یعنی در حدیث که فرموده اسم او چون اسم حیوانی است ، اشاره به این مسأله است و در خصوص کژی چشم فهد از دور حتی در عکسهایی که از دور از او گرفته شده، نمایان است. رسول اکرم بدین صورت می خواسته مسلمانان را مطمئن کند که عبدالله "همین عبدالله" است و ضد شیعه بودن عبدالله هم که پیغمبر اکرم سه بار فرموده وای بر شیعه از عبدالله ... برای همگان روشن است که گاهی مفتی های وهّابی هم فتوا می دهند که هرکس چند نفر شیعه را بکشد به بهشت میرود و همه می دانیم که تمام توطئه هایی که در ایران - لبنان - سوریه و غزه بر علیه رزمندگان ضد اسرائیل و ضد آمریکا انجام میشود هزینه و مخارج آن از عربستان سعودی تامین می شود.


امام صادق (ع) : هنگامیکه مردم در عرفات وقوف کرده اند، سواری که بروسیله تیزتکی سوار است از راه می رسد و مرگ خلیفه ای را خبر می دهد، فرج آل محمّد (ص) و فرج همه مردم در آن هنگام است.

منابع :

روزگار رهائی ص 920

بحار الانوار جلد 52 ص 240

بشارة الاسلام ص 122

غیبت نعمانی ص 142

 توضیح : به احتمال قوی مرگ عبدالله باشد که باید منتظر بود. تا خدا چه خواهد.




  • عهد نامه
  • دانلودیان
  • سبزک
  • مطالب تبیانی