سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 92/5/22 | 8:23 عصر | نویسنده : سید ناصرامینی
لاک


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه لاک یک ماده شیمیایی است، لاک زدن مادر باردار سبب بروز بیماری قلبی در نوزاد می‌شود.

محمد رضا صبری اظهار داشت: رشد بیماری‌های قلبی و عروقی در بین نوزادان هنوز به صورت علمی اثبات نشده اما بر اساس تجربی، این رشد را در جامعه پزشکی شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه عوامل متعددی در دوران بارداری سبب بروز بیماری‌های قلبی در نوزادان می‌شود، ادامه داد: بین 92 تا 93 درصد از بیماری‌های قلبی در نوزادان را نمی‌توان علت یابی کرد اما بروز بیماری‌های عفونی و غیر عفونی در زمان بارداری مادران از جمله دیابت، مصرف برخی دارو‌ها، استفاده از داروهای ضد تشنج، مصرف دخانیات و الکل ازجمله عوامل بروز بیماری قلبی در نوزادان است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه براساس آمار بین المللی زیر یک درصد از کودکان دنیا مبتلا به بیماری‌های قلبی مادرزادی می‌شوند، اظهار داشت: خانواده‌هایی که بچه اول آن‌ها بیماری مادرزادی قلبی داشته باشد احتمال بروز این بیماری در فرزند دوم بین 3 تا 5 برابر می‌شود.
صبری شانس ابتلا به این بیماری را در فرزند سوم پس از دو کودک مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی بین 10 تا 15 برابر اعلام کرد و گفت: در خانواده‌ای که والدین و یک فرزند مبتلا به بیماری قلبی داشته باشد، احتمال ابتلا این بیماری در فرزند بعدی به 50 درصد می‌رسد.

وی قرار گرفتن مادر باردار در مقابل اشعه فرابنفش، ایکس، مواد شیمیایی، استفاده از استون و لاک را سبب بروز بیماری‌های قلبی و عروقی در نوزدان دانست و بیان داشت: مادران در دوران بارداری باید از ارائه لباس‌ها به خشک شویی و رنگ و مش کردن مو پرهیز کنند.

صبری گفت: استفاده از مکمل‌های غذایی مثل اسید فولیک از بروز بیماری‌های قلبی و عصبی در نوزادان پیشگیری می‌کند.




تاریخ : دوشنبه 92/5/21 | 11:47 صبح | نویسنده : سید ناصرامینی

از علائم نزدیک به ظهور

   حادثه ی انفجار حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 


رسول اکرم (ص) پیرامون نشانه های نزدیک ظهور می فرمایند: در یک حادثه احتراق و انفجار 72 نفر از شایستگان به قتل می رسند که سید و سالارشان مرد عظیم القدر است و او در شعله آتش بیدادگران کفر و نفاق می سوزد.

منبع : الشهید و الشهاده فی القرآن و الحدیث.

 توضیح : حدیث فوق اشاره به هفتم تیر 1360 دارد که در انفجار حزب جمهوری اسلامی 72 تن از بزرگان و نمایندگان مجلس از جمله آیت الله دکتر سید محمد بهشتی رئیس دیوان عالی کشور در میان آنان بود. لازم بذکر است اینکه رسول اکرم (ص) فرموده است سید و سالارشان مرد عظیم القدر است، همان روز انفجار شهید بهشتی پشت تریبون در حال صحبت هستند ناگاه در میانه کلام با نگاهی که انگار به جایی خارج از زمان و مکان خیره شد است و باچهره ای که معنویت در آن موج میزند می ایستد و رو به جمع میکند و میگوید : بچه ها بوی بهشت می آید شما نمی شنوید؟ بعد از دوبار تکرار، انفجار رخ میدهد. تمام نمایندگانی که باقی مانده اند شاهد بر این مطلب می باشند.




تاریخ : دوشنبه 92/5/21 | 11:45 صبح | نویسنده : سید ناصرامینی

مطالبی از بزرگان در خصوص

 رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای


1- دکتر میلانی دکتر مخصوص رهبر معظم انقلاب در وقت ترور نافرجام ایشان بعد از 25سال از آن قضایا که به اتفاق محافظان و دیگر برادران به بیت معظم له شرف یاب می شوند میفرماید حالا بهتر میشود فهمید که چرا سالهاست ضربان قلب این مردم میگوید دست خدا بر سر ماست... این دست رنگ خدا را دیده و طعم بهشت را چشیده ،سوغات یک سفر غیبی به آن سوی ابرهاست که پیش رهبر مانده تا بقول دکتر میلانی با دست موعود بیعت کند.کیهان 6/4/86


2- روایتی از سرکشی های بدون خبر رهبر معظم انقلاب از خانواده شهداء در سرکشی آبان 85از خانواده شید عبدوس سمنان:پدر شهید امین همانطور که روبروی آقا نشسته می گوید: به من ثابته آقا جون شما را خداوند در آن بمب گذاری حفظ کرد. به من ثابته که انقلاب از خمینی بشما رسیده و از شما به حضرت صاحب الزمان می رسد. کیهان 26/4/86


3- آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه 1/4/86 تهران در یادآوری ششم تیرماه سال 60 روز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب گفت: مصلحت خدا بر این بود که حضرت ایت الله خامنه ای از آن سوء قصد جان سالم بدر ببرند و امروز سکّان دار کشتی امت اسلامی باشند تا پرچم اسلام را بدست صاحب اصلی اش برسانند. کیهان شنبه 2/4/86


4- در کتاب " آیا ظهور امام زمان نزدیک است" آمده است که در قبال علائم قبل از ظهور میتوان اشاره به رهبری معظم نمود. در این خصوص جای آن دارد که اشاره به سخن بزرگی از بزرگان حق و حقیقت کنیم که در ماه رمضان طی تماسی که با ایشان داشتیم فرمودند: ایشان ( مقام معظم رهبری) را فرد صالح و منتظر واقعی امام عصر(عج) دانستند و در یک بیان (که این عین کلام را نمیشود عنوان کرد) به مظلومیت ایشان اشاره مستقیم نمودند. نکته جالب این که این سید جلیل القدر خراسانی وظیفه بسیار مهمّ و حسّاس در قبال ظهور برعهده دارند که این وظیفه از اسرار است و قابل ذکر نیست و جمع کسانیکه مخلصانه به امام عصر (عج) عشق   می ورزند نسبت به ایشان ارادت خاصّ دارند.

منبع : آیا ظهور امام زمان نزدیک است؟  ص 242


5- پای صحبت یکی از محافظین آقا که در ویژه نامه پیک پخش شده بطور خلاصه ذکر میکنیم. از زبان احمد آقای خمینی : وقتیکه داشت تلویزیون آقای کیم ایل سونگ را با آقای خامنه ای که در کره سان میدیدند نشان می داد زنگ امام بصدا در آمد دویدم بطرف اطاق آقا دیدم آقا دو زانو نشسته نزدیک تلویزیون و به تلویزیون خیره شده فکر کردم سکته کرده،داد زدم دیدم برگشت گفت: بیا بشین. نشستم. گفت احمد آقا می بینی این عظمت را وقتیکه عصایش را برمیدارد و قدم برمی دارد حیف نیست ایشان بعنوان رهبره آینده نباشد من هم بشما (احمد آقا) گفتم هم به اکبر آقا (هاشمی) تکلیف من تمام است من اگر بگویم اختلاف ایجاد می شود.


و در قسمتی دیگر می گوید : در لحظه های آخر عمر امام (ره) آقای خامنه ای را با خانواده اش می پذیرفت خانواده آقا بودند و آقای خامنه ای که شروع به صحبت - کرد ما خودمان دیدیم لحظه ی آخر هرچه در امام-ره بود به آقای خامنه ای انتقال پیدا کرد . یک فروغی در چهره آقا دیده میشد آقا درحالی که قرمرز قرمز بود و صورتش برافروخته با یک صلابتی به همه نگاه میکرد. آقا فرمودند که احدی حق ندارد با جایی مصاحبه کند ...


و در قسمتی دیگر می فرماید: امام وقتیکه آقای خامنه ای را می دید چهره اش باز میشد مانند حالتی که آدم عشقش را می بیند و خوشحال می شود دست خودش نیست. امام ابروها و چهره اش باز میشد. بلند میشد و به طرف آقای خامنه ای براه می افتاد و حالا هرچند نفر حضور میداشتند. من ده بار بیشتر خودم می دیدم این موارد را ...


و در قسمتی می گوید : وقتیکه امام فرمودند که خوشحالم از اینکه می بینم فردی از سلاله پاک پیامبران و از فرزندان امام حسین (ع) بر مسند حکومت نشست خوب برای ما یک حرف بود. من به بزرگواری مراجعه کردم و گفتم اینکه امام گفت خوب تفسیر می خواهد یعنی چه؟ گفت همان که امام تمام قد جلوی آقای خامنه ای بلند می شود. دلیل صلی اش است. گفتم بازهم نمیدانم گفت مشکل خودت است. امام با هیچکس شوخی ندارد، امام ره بخاطره سید بودن آقای خامنه ای نمی گوید آقای خامنه ای سی و چهارمین فرزند امام حسین (ع) است. شجره نامه دارد. بروید ببینید. آقای خامنه ای بلا واسطه بدون هیچ چیزی پسر امام حسین است. این را بازهم جرات نمیکردیم بعضی جاها بگویئم. تا اینکه آقای خامنه ای در آستان مرکز رفتند تفرش. در تفرش وقتیکه به زیارت آن زیارتگاه مشهور و معروف رفتند و زیارت کردند فرمودند این (امامزاده) پدر چهارم من است. اصالت ما در ایران از ایشان است. بچه ها دیدند آن امامزاده سی امین فرزند امام حسین (ع) که آقا سی و چهارمین می شود.


 

6- علامه بهاءالدینی چند سال قبل از فوت حضرت امام فرمودند: مساله قائم مقامی سر نمیگیرد. دلخوشی ما به آقای خامنه ای ست. صبح صادق 16/3/84

و همچنین در دیداری که مقام معظم رهبری در قم و در خانه علامه بهاءالدینی دارند. روز بعد که جمعی بخانه علامه بهاءالدینی میروند. سوال میکنند دیروز مقام معظم رهبری اینجا آمدند میفرماید بله چند دقیقه خورشید تابید و رفت.

او چون خورشیدی دارای خیرو برکت است. دید ما و حرف ما این ست که آقای خامنه ای را باید کمک کنید. کتاب پرتوی از خورشید علی شیرازی ص 40


 

علامه حسین زاده آملی : قائد اسوه : رهبرعظیم الشان کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران  آیت الله معظم جناب خامنه ای کبیر- متع الله الاسلام و المسلمین بطول بقائه الشریف- قائد، ولی، وفیّ،ورائد، سائس، حفی، مصداق بارز، (نرفع درجات من نشاء می باشد.) عزت و شوکت روز افزون آن قائد اسوه ی زمان را همواره از حقیقة الحقائق مسئلت دارم و امیدوارم دادار عالم و آدم همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد.

آیت الله حسن حسن زاده ی آملی، کتاب پرتوی از خوشید علی شیرازی ص 33


 

و همچنین در صفحه ی اول کتاب انسان در عرف عرفان خود نیز این کتاب را به رهبر معظم انقلاب اهداء نموده که در زیر می خوانید:

 

تقدیم نامه :

بسم الله الرحمن الرحیم

الم. تلک آیات الکتاب الحکیم. هدیً و رحمةً للمحسنین

با سلام و دعای خالصانه و ارائه ارادت بی پیرایه جاودانه به حضور باهرالنور رهبر عظیم الشان کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله معظّم، جناب خامنه ای کبیر، متّع الله الاسلام و المسلمین بطول بقائه الشریف - این اثر نمونه دوران را اعنی رساله انسان در عرف عرفان را به پاس تجلیل و تکریم و ابراز شادمانگی از نزول اجلال آن یگانه دوران در دارالسلام و الایمان شهر هزار سنگر آمل مازندران، از جانب خودم و از جانب همه شهروندان بزرگوار این بلد و خطّه شهرستان آمل بلکه از جانب همه فرزانگان گرامی و گرانقدر استان مازندران، به پشگاه مبارک آن ولی بحق که مصداق بارز رساله است با کمال ابتهاج و انبساط تقدیم میدارم ، عزت و شوکت روز افزون آن قائد اسوه زمان را همواره از حقیقة الحقائق خداوند سبحان مسئلت دارم. یا رب دعای خسته دلان مستجاب کن

1377/3/20حسن حسن زاده آملی   :::   کتاب انسان در عرف عرفان

 

توضیح : اگر کسی در خصوص علامه بهاءالدینی و علامه حسن زاده آملی بطور کامل مطالعه داشته باشد و این بزرگواران را بشناسد که از نظر علم، دانش، فلسفه، فیزیک، نجوم، جفر و... در یک کلمه تمام علوم دینی اخلاقی مذهبی و ... کرامات زیادی که دارند در دنیا تک هستند بعد شاید فکر کند که آیا این ارادت خاص آقایان و بزرگواران بخاطره رهبری رهبر معظم است با بخاطر سیدی ایشان و یا ارادت خاصّی که امام خمینی (ره) به رهبر معظم انقلاب داشتند .. قسمتی از آن را ذیلا می آورم :

 

امام خمینی خطاب به رهبر معظم انقلاب : خیلی سفر نرو که موقعی که تو به سفر می روی من مضطرب هستم تا برگردی. کیهان 26/4/86

 

آقای هاشمی رفسنجانی فرموده اند: آقای خامنه ای از مسافرت آمده بود باهم خدمت امام رفتیم. امام (ره) به آقای خامنه ای فرمودند: وقتیکه شنیدم هواپیمای شما در فرودگاه نشست خیالم راحت شد.

 

و در ص 38 همان کتاب آقای هاشمی فرموده اند: که در جلسات آخر عمر حضرت، امام ره برای مقام معظم رهبری کلمه رهبر برادر را بکار می بردند که قطعاً این تعبیر بی معنا نبود و در همان صفحه امام بر شایستگی آقای خامنه ای برای رهبری تاکید داشتند.

( پرتوی از خورشید علی شیرازی ص 38)

 

 

گفته آیت الله محمدی گیلانی : بعد از به رهبری رسیدن آقای خامنه ای یکروز به ملاقات ایشان رفتم نورانیّت فوق العاده ای در چهره معظم له دیدم پس از دیدار به آقای موسوی کاشانی گفتم امکان دارد اجازه بدهید یک باره دیگر آقا را ببینم . گفتند به چه علت؟ گفتم این آقا آن آقایی نیست که ما باهم در مدرسه نواب مشهد درس می خوانده ایم بلکه در معظم له تحوّلی اتفاق افتاده که خارج از ذهن است. بنظره من آیت الله خامنه ای از طرف خداوند مآموریت یافته اند که این انقلاب و این ملت ایران را راهنمائی و شهود کنند. این عظمت آنروز در چهره مقام معظم مشهود بود.

آیت الله محمدی گیلانی ، پرتوی از خورشید، علی شیرازی ص 35  

 

 

لازم بذکر است که در قسمت پنجم پای صحبت یکی از محافظین طبق سند آوریدم که رهبر معظم انقلاب بدون واسطه سی و چهارمین فرزند امام حسین (ع) است و در روزنامه کیهان مورخه 26/4/86 میخوانیم که رهبر معظم انقلاب سید علی خامنه ای متولد شده مشهد مقدس می باشد.




تاریخ : دوشنبه 92/5/21 | 11:44 صبح | نویسنده : سید ناصرامینی

پادشاه مصر و ظهور منجی 


 

امام علی (ع): پادشاه مصر یکی از نشانه های عجیب است که قلبش حسن (وسط اسم او حسن... حُسنی: قلبش حسن است)

و سرش محمد (اول اسمش محمد است) که جدش را هم تغییر داده ("محمد حُسنی مبارک" سید است که سید را برداشته مبارک گذاشته است).

هرگاه از حکومت خارج شد بدانید مهدی (عج) به پشت درهای خانه هایتان رسیده است. پس قبل از اینکه دربزند بسوی او بشتابید هرچند بر روی برفها بخیزید.

منبع:

ماذا قال علی عن آخر الزمان ص 330 نویسنده السید علی عاشور

شما با مراجعه به رایانه و جستجوی واژه ی "سید محمد حُسنی مبارک" زندگی نامه او را مطالعه خواهید نمود.

"مهدی پشت درهایتان است"  کنایه از نزدیکی دارد و می فرماید هرچند که در سختی باشید مهیّا و آماده فداکاری برای آن حضرت باشید.

 




تاریخ : دوشنبه 92/5/21 | 11:41 صبح | نویسنده : سید ناصرامینی

از بشارتهای نزدیک به ظهور ::: مرگ عبدالله پادشاه عربستان

 


امام صادق (ع) می فرمایند: هرکس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند، من ظهور قائم (عج) را برای او ضمانت میکنم. وقتیکه عبدالله درگذشت مردم برای حکومت به کسی توافق نمیکنند و فروانروائی های چند ساله پایان یافته و حکومتهای چندماهه و چند روزه فرا میرسد. چندان طول نمیکشد تا حکومت بدست صاحب اصلی اش حضرت حجت برسد. انشاءالله

منابع:

روزگار رهائی ص 919

عصر ظهور علی کورانی ص 292

مهدی منتظر شیخ جواد خراسانی ص 188

بحارالانوار جلد 52 ص 210

ترجمه 13بحار علی دوانی ص 985

غیبت شیخ طوسی ص 271

الامام المهدی ص 230

بشارة الاسلام ص 122

نوائب الدهور و علائم الظهور جلد 3 ص 7

 توضیح:

اینکه امام فرموده فرمانروائی های چند ساله به اتمام می رسد و هفته ای و چند روزه میشود یعنی اینکه تا اکنون هرکس از فرزندان عبدالعزیز یعنی پادشاهان عربستان به حکومت میرسیدند یک عمر حکومت می کردند ولی در بعد از عبدالله کسی که به حکومت میرسد یک ماه بیشتر دوام نمی آورد و کشته میشود. کس دیگر که سره کار می اید یک هفته هم دوام نمی آورد تا اینکه طرف را تا صبح نصب می کنند ولی تا شب کشته میشود تا حکومت بدست خوده حضرت اداره شود.

آنچه را که امام صادق (ع) فرموده آثارش از همین اکنون که هنوز عبدالله زنده است:

1- در روزنامه خراسان سه شنبه 29 بهمن 87 بخوانید. کودتای آرام در عربستان سعودی نمایان است.

بحران جانشینی درعربستان سعودی و ...

2- در روزنامه خراسان 30 آبان 89 بخوانید : وخامت حال پادشاه سعودی وبحران جانشینی در عربستان

3- در روزنامه خراسان 4 تیر 90 بخوانید: جنگ قدرت شاهزاده های آل سعود

4- خلاصه با توجه به اینکه هم پادشاه عربستان و هم ولیعهدش برادرش هنوز زنده اند و هرچند که هردو مریض هستند و نفسهای آخر را می کشند، 600 شاهزاده از خانه آل سعود ادّعای پادشاه شدن را دارند!!


رسول اکرم (ص) : مردی در حجاز حکومت خواهد کرد که اسمش چون اسم حیوان است. هنگامیکه او را از دور ببینی، تصوّر میکنی که در چشمش کژی (انحراف) است ولی وقتیکه به او نزدیک می شوی در چشمش چیزی دیده نمیشود. بعد از او برادرش که نامش عبدالله است به خلافت می رسد.

پیامبر 3 مرتبه فرمودند: وای بر شیعه ما از او.... خبر مرگش را به من بشارت دهید تا من ظهور حجت را بشما بشارت دهم.

منابع :

1- کتاب مائتان و خمسون علامة حتی ظهور المهدی (عج):

تألیف سید محمّد علی

طباطبائی حسنی ناشر مؤسّسه ابلاغ بیروت

چاپ دوم 1425 قمری ص 122 - 2004 میلادی

2- کتاب مسند احمد بن حنبل

توضیح:

فَهَد برادر امیرعبدالله بود که قبل از او حکومت می کرد. فهد در عربی یعنی یوزپلنگ یعنی در حدیث که فرموده اسم او چون اسم حیوانی است ، اشاره به این مسأله است و در خصوص کژی چشم فهد از دور حتی در عکسهایی که از دور از او گرفته شده، نمایان است. رسول اکرم بدین صورت می خواسته مسلمانان را مطمئن کند که عبدالله "همین عبدالله" است و ضد شیعه بودن عبدالله هم که پیغمبر اکرم سه بار فرموده وای بر شیعه از عبدالله ... برای همگان روشن است که گاهی مفتی های وهّابی هم فتوا می دهند که هرکس چند نفر شیعه را بکشد به بهشت میرود و همه می دانیم که تمام توطئه هایی که در ایران - لبنان - سوریه و غزه بر علیه رزمندگان ضد اسرائیل و ضد آمریکا انجام میشود هزینه و مخارج آن از عربستان سعودی تامین می شود.


امام صادق (ع) : هنگامیکه مردم در عرفات وقوف کرده اند، سواری که بروسیله تیزتکی سوار است از راه می رسد و مرگ خلیفه ای را خبر می دهد، فرج آل محمّد (ص) و فرج همه مردم در آن هنگام است.

منابع :

روزگار رهائی ص 920

بحار الانوار جلد 52 ص 240

بشارة الاسلام ص 122

غیبت نعمانی ص 142

 توضیح : به احتمال قوی مرگ عبدالله باشد که باید منتظر بود. تا خدا چه خواهد.




  • عهد نامه
  • دانلودیان
  • سبزک
  • مطالب تبیانی